Nån som knallat hela Bohusleden i sträck?

Ja eller iaf sträckan Kungälv-Strömstad som är mest asfalt och betongbefriat.
Borde väl bli en +250km.

Fnula på nått riktigt seriöst senhöst/vinterprojekt och köra helt offline från butiker och påfyllning.
 
När jag såg rubriken tänkte jag gå in och tippsa om att Troy Garner säkert gjort det nån gång... Ha!

Själv har man bara gjort sisådär 3 dagar i stöten på Bohusleden.
 
Haha , näe jag har kört max 6 dygn med inte limmat leden utan varit ute i terrängen och gått.

Skulle vara rätt kul och ta 10 strikta vandringsdygn och lägga in 2 basläger dygn.
Gömma en depå med mögelostar,bacon,ölkorvar,glögg,chips,en flaska renat och cigarrer halvägs.
 
Nej, känner ingen som gjort det i ett sträck däremot en som sprungit hela (37 mil) på 6 dagar.

Eget rekord är 54 km på 7 timmar från Lilla edet och in på etapp 10 och sedan genom ljuvliga svartedalen ner till fontin:)
 
Där fick man ju en ide som man också skall genomföra , att köra lätt som fan och ta sig 70km dygnet från Kungälv till Strömstad.
En stridsväst med camelback och en 35l rygga med bara käk,sovsäck och enmannatält/Goretexpuppa
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...