Nån mer som ska till GetOuts mässa Fair Enough i helgen?

Nån mer än jag som ska njuta av solskenet i de småländska skogarna och kolla in alla tält, sovsäckar, packpåsar och framförallt oumbärliga specialprylar man inte kan leva utan? :eek:)

Kanske också vara med på outdoorpartyt på lördagskvällen?

Jag reser från Göteborg imorgon bitti. Ska i vilket fall kolla in Babs och Adrian också.

/Ewa
 
:)

Ska också dit i morgon och jag ska bara köpa EN ENDA pryl. (Om jag säger det tillräckligt många gånger så kanske det funkar...)
 
Årets höjdpunkt, ju..!

Klart att jag ska dit och nu när det blir party på kvällen så är det enkelt att "lyxcampa"
Lågkonjukturen till trots, det är klart att man gör av med några tusen... Om det blir kronor eller kalorier får vi se...
 
Yapps!

Första gången för sonen Jesper 8 1/2 månad om man inte räknar när han låg i mammas mage förra året. Tyvärr blir det då ingen cykeltur upp från Perstorp som brukligt utan det blir besinslukande Huyndai Santa Fe. Har dock planerat att cykla upp och paddla "nästan" ända hem kanske nästa år. Jaja,drömma kan man alltid!

Stiffmeistern
 
Lite avundsjuk

Wow, Outdoorparty för alla i år! Tidigare har det ju bara varit utsällarna.

Bara att gratulera er som ska gå i år, för det brukar vara väldigt trevliga tillställningar eftersom alla känner alla i branschen. Missa inte chansen att se cheferna från Optimus och Primus dansa disko med varandra. Det gör de varje år. :)
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...