Någon som har 10-12 månader över och vill cykla till Indien??

SHENA!

Om allting går som planerat kommer jag dra ut på långtur på cykel den 1 augusti. Kan bli tidigare/senare.
Resan går mot Indien (med en del omvägar - vill se så mycket som möjligt). Spånar fortfarande på resrutten.
Som en snygg knorr på resan kommer jag jobba 2 veckor på ett barnsjukhus och 3 veckor på ett barnhem. Nytta med nöje.

Är det någon som är intresserad av att ta del av denna upplevelse?
Ser att de flesta som söker respartners endast ska ut och cykla på sommaren, men jag vill ha någon att starta och gå i mål med.
Självklart tar jag gärna följe med fler (utöver en fast partner) under resans gång. Bara kul!

Ha det fint! :)
 
SHENA!

Om allting går som planerat kommer jag dra ut på långtur på cykel den 1 augusti. Kan bli tidigare/senare.
Resan går mot Indien (med en del omvägar - vill se så mycket som möjligt). Spånar fortfarande på resrutten.
Som en snygg knorr på resan kommer jag jobba 2 veckor på ett barnsjukhus och 3 veckor på ett barnhem. Nytta med nöje.

Är det någon som är intresserad av att ta del av denna upplevelse?
Ser att de flesta som söker respartners endast ska ut och cykla på sommaren, men jag vill ha någon att starta och gå i mål med.
Självklart tar jag gärna följe med fler (utöver en fast partner) under resans gång. Bara kul!

Ha det fint! :)

Åh! Vilket grymt sjukt inspirerade inlägg! Hade gärna hakat, har dessvärre inte tid och möjlighet.
Lycka till! /Rasmus
 
Tack så mycket :)
Synd att du inte kan. Det kommer bli kanon. Förhoppningsvis!

Nu hoppas jag bara på någon som nappar.
 
Hade du sagt 1 augusti nästa år hade jag gjort allt för att komma med men att hinna med allt från nu till första augusti i år ser jag tyvärr inte som möjligt..

Blir riktigt avundsjuk dock :)

mvh // Johannes, som aldrig har cyklat långt men cyklar gärna :)
 
Halloj!
Är en snart 20-årig kille som tänkte dra ut på någon form av cykeläventyr till hösten. Har all tid i världen =) Har en kompis som jag eventuellt ska cykla med, fast en helt annan rutt, men om han inte kan så kan detta vara mycket intressant! Är egentligen mer taggad på att cykla hela vägen till Kinas östkust, men Indien är ju iallafall en start. Datumet låter bra iaf, exakt då som jag hade tänkt dra. Men det hade varit kul att få veta lite mer om dig också.
Mvh Oscar
 
Möjlig resepartner

Hejsan

Jag håller själv på att planera just nu för att ge mig iväg på min cykel i augusti med mitt sikte inställt på Asien. Har inte helt bestämt mig för vart jag vill sluta än men där är jag mycket flexibel. Därför blev jag mycket lockad när jag såg att du sökte resesällskap vid samma tid och för samma rutt. Hade bara varit intressant att veta lite mer om hur din tidsplan ser ut samt vilken väg du tänkte ta till Indien, eller iallafall diskutera lite hur du tänkte kring det.

MVH
Robin Smith
 
Vilken fantastisk idé!

Hej du!

Tycker din inbjudan till cykling genom världen låter grym!! Är 21 år och fylld av skratt och energi. En dröm är att cykla till Indien, bara cykelsällskapet som fattas.. tidpunkten låter också rimlig, man hinner njuta av den fina nordiska sommaren innan det blir dags att dra! :) Är väldigt intresserad av att få veta mer om dig och dina planer.

varma hälsningar,

Hannah Thulé
 
Vad kul att det är så många som är sugna och kommer med bra idéer :) Tack för alla inlägg och mail!

För er som vill hålla koll på projektet och resan så har jag en sida på Facebook som heter
Amazing Globe Project.
Like:a och sprid vidare så kanske vi kan få in lite pengar till sjukhuset och skolan och ge barnen möjlighet till ett bättre liv.

Ha det fint!
 
Aspirant

Hej!

Sanslös, galen, härlig plan du har Chicole! Jag är en äventyrslysten och glad friluftsmänniska som cyklat en hel del, dock inget i närheten av en sån här jättesträcka. Det kan nog bli tufft bitvis, men jag är övertygad om att alla upplevelser kommer att göra mödan väl värd :)

Har nyligen sagt upp mej från jobbet för att ta mej ut på äventyr. Resan du beskriver är verkligen spot on den utmaning jag sökt. Det vore häftigt att få joina dej, din partner, med flera på äventyret! Fram till ~ 1:a Augusti borde ju vara nog med tid för att grejja matriel, papper mm.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
olaab Navdynamo, ladda powerbank, någon som har erfarenhet, tips Långcykling 7
nisseson Någon som har erfarenhet av att cykla i Kenya? Långcykling 1
utsidan2007 Någon som har planerat/vill cykla ner i Europa i sommar? Långcykling 1
pixelpim Någon som har cyklat i Katalonien? Långcykling 4
.:matilda Venedig - Gibraltar, någon som har lust att hänga på? Långcykling 7
lovidl Någon som har en bra cykel till salu? Långcykling 13
Everard Polen - om någon har frågor... Långcykling 0
ehn Någon som har cyklat Kilsbergsrundan? Långcykling 5
ehn Någon som har erfarenhet av Specialized? Långcykling 3
dirty harry Har någon köpt och installerat skivbromsar? Långcykling 2
E.S.S Är det någon som har en bra cykel att sälja Långcykling 5
stroeller Mälaren runt vid "nyår", någon som vill göra sällskap? Långcykling 4
SeaFox Cykla genom Europa, någon som vill med? Långcykling 6
SeekOut Någon som cyklat i Mongoliet? Långcykling 6
Wilfried Någon mer som vill cykla till Murmansk och Lofoten sommaren 2014? Långcykling 12
rundqvist Finns det någon cykel som passar till "allt"? Långcykling 52
Carrooll Cykla Gbg - Barcelona. Någon som vill hänga med? Långcykling 9
AnnMikaela Någon som vil långcykla i sommar? Långcykling 4
luktafotogen Någon mer som medvetet undviker cykelleder? Långcykling 12
noboundaries Cykla ned och sedan bestiga Kilimanjaro, är någon på? Långcykling 42
basti cykla genom afrika! någon? Långcykling 6
MagArne Någon med erfarenhet av Nishiki 501 Långcykling 6
Illyren Nu ska jag ut och cykla genom världen! Vill någon hänga på? Långcykling 10
Raskolnikov Cykla runt Island - högtflygande planer som kräver granskning från någon med insikt Långcykling 11
BananaBoss En triplet, någon? Långcykling 5
focus någon som cyklat söder ut från narvik Långcykling 7
avsl0912 Någon som kan hjälpa mig med vägval över alperna Långcykling 8
avsl0912 Någon som är villig att offra en dag för att rädda liv Långcykling 2
abielk Silvervägen någon? Långcykling 0
bananmannen Beijing -> London, någon? Långcykling 1
Swedontour Någon som vill hänga på? Långcykling 5
Malin Rendahl Någon intresserad av att cykla gnm Central amerika?? Långcykling 3
Håkan K Hjulbygge, någon? Långcykling 5
patrikskoog någon som cyklar Tunturi? Långcykling 5
Cippan Crescent Oden någon? Långcykling 0
hedencrona skandinavien runt, någon? Långcykling 12
Shockstone Känner ni till någon amerikanskt diskussionsforum ? Långcykling 2
thureb Wolf Tooth nån som har använt i touringpackning? Långcykling 5
thureb Mälartåg har plats för cyklar. Långcykling 3
KoreaStyle Ska cykla till Afrika 2015 - har frågor om det mesta. Långcykling 24
musse592 Galnaste äventyret du har i tanken. Långcykling 11
rimn Vem har cyklat i Japan? Långcykling 11
rimn Runt Svarta havet eller korsa Sydamerika - vem har cyklat? Långcykling 3
gonorth Hur många svenskar har cyklat jorden runt? Långcykling 8
Nitsson Cykla från Stockholm - Malmö, har några blandade frågor Långcykling 6
Emil_S Ar det ngn som har cyklat Villazon-Uyuni? Långcykling 2
Matilda3 Hitta en bra cykel som inte kostar allt jag äger och har Långcykling 15
voullerim Har du cyklat transamerica? Långcykling 7
PK Neelix Varför har herr och damcyklar olika ramgeometri? Långcykling 21
Jenny24 Har ni sett denna gratis distansmätare? Långcykling 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.