Någon med någon plan???

Hej alla glada!
tänkte höra mig för lite ang något form av lagom topptur för nästkommande sommar/höst eller vinter kanske...?
har själv inte några överkunskaper, har kantat runt i svenska fjällen en del osv.
så Mont Blanc eller liknande skulle kännas som en lagom utmaning vad ja kan förstå!
vore kul å gadda ihop sig med någon/några andra å planera något!!!
så hör av sig den som känner sig manad!! :)
 
Tjena!

Jag ær intresserad av att køra några fina turer kring Mt Blanc næsta sommar. Jag har haft lite svårt att rekrytera folk till mina idéer, men om du kænner dig mogen att testa lite grænser så har jag några idéer.
Jag har mest klættrat klippe, med en glaciærkurs samt telemarkskidåkning som vintererfarenhet. Har dock kørt lite långa klipp-turer under høst i Lofoten så en nødbivack eller två har jag øverlevt utan større fara - med andra ord ær jag ganska trygg i bergen.
Jag skulle vilja veta lite hur din egen nivå ligger, och annat som kan vara av intresse. Berætta lite om dig sjælv helt enkelt.

Jag bor i Lofoten just nu, och førsøker hinna med lite klættringar innan regnet tar øver helt och innan mørkret lagt sig helt infør vintern. Om du har møjlighet vore det bar om vi kunde kørt nån turer ihop innan vi ev planerar nån mini-exp.

Nog babblat ;) hør av dig om du ær intresserad!

Mail: grpcandersson@hotmail.com
Mobil: +46733938477

/Christoffer
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.