Någon med erfarenhet av www.outdoor-discount.com

avslutad210712

Gäst
I min jakt på Osprey-rygga hittade jag ovanstående företag . Någon som handlat av dem och som har erfarenheter av leveranstider, kontakter och eventuella reklamationer. Samma pris i princip (inklusive frakt) som min lokala handlare trots att jag får rabatt lokalt. Och köper jag två nya liggunderlag så går jag med vinst (ja jag vet att mitt ekonomiska vansinne är väl utvecklat) mot att handla allt lokalt.
 
Återupplivar denna.

Någon mer som har erfarenhet av dem? De är ju onekligen billiga, men accepterar bara förskott eller paypal om man handlar från sverige.
 
Jag har handlat av dem relativt nyligen (i våras) och har inget att klaga på - bra priser och snabb leverans. Jag betalade via PayPal (utan att ens behöva skapa ett konto har jag för mig).
 
Jag har...bra!...

...erfarenhet av dem
Snabbt, rappt, prisvärt.

Sen är det ju som vanligt att om något är knas med en butik här hemma i Sverige så kan man diskutera, härja, returnera etc. men tyskar kan vara av en HELT annan kaliber... de har ju nämligen ALDRIG fel :eek:)

Köp du därifrån, om du VET vad du vill ha
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...