Mysig liten promenad i Sarek utan för säsong

Tack för en underhållande film! Man blir imponerad av ert fantastiskt goda humör trots motgångarna. Själv hade jag nog deppat ihop rätt snart! Och dessutom frusit rejält........

Hälsn Pelle
 
En djärv idé - och lite chanstagning. Men det gör ju livet mera spännande. Fjället kan vara överraskande och oberäkneligt vilket ert lilla äventyr visar, mycket pedagogiskt! Det viktiga är att vara förberedd och beredd att ändra sina planer, och det var ju ni. Det var bara en gång i filmen jag blev lite orolig, nämligen när jag såg hur mycket snö ni hade på tältet. Men ni hade väl fungerande ventilation högt uppe.
 
Tack för en underhållande film! Man blir imponerad av ert fantastiskt goda humör trots motgångarna. Själv hade jag nog deppat ihop rätt snart! Och dessutom frusit rejält........

Henrik och jag är mycket bra vänner och båda nästan alltid vid bra humör. Så det var egentligen aldrig svårt att hålla humöret högt.
Det hjälper också rejält, att man är två. Så håller man själv på att dippa ner, tar den andra över och vänder situationen till nått bra. :)

En djärv idé - och lite chanstagning. Men det gör ju livet mera spännande. Fjället kan vara överraskande och oberäkneligt vilket ert lilla äventyr visar, mycket pedagogiskt! Det viktiga är att vara förberedd och beredd att ändra sina planer, och det var ju ni. Det var bara en gång i filmen jag blev lite orolig, nämligen när jag såg hur mycket snö ni hade på tältet. Men ni hade väl fungerande ventilation högt uppe.

Det är ju alltid lite roligare att göra lite äventyr ur sin vandretur ;) Tältet var nog inte särskild lämpad till vinter, men det var bara ena natten det var ett problem, då där kom blöt snö och där var ingen vind. Annars gick det bra tycker jag :) Ventilationen funkade bäst när det blåste mycket. Vi hade lite kondensproblem alla nätterna förutom första.

Det där är fotoväder på hög nivå. Jag hade skrikit av lycka :-D

Det var sjukt vackert! :D
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...