M's Nano Puff Hoody Jacket vart??

Jag har tänkt köpa en Patagonia M's Nano Puff Hoody Jacket svart eller blå i storlek Large men hittar inte någonstan på nätet som har den kvar,någon här som vet någon svensk återförsäljare som har den hemma??

hittar bara den utan luva.:(

/p
 
Ja testa Patagonias hemsida. Ett tips kan vara att jämföra den svenska delen med den engelska. För några år sedan köpte jag en jacka från den engelska delen då jag upptäckte att den var en hel del billigare i England jämfört med Sverige. Den jackan som jag ville ha fanns med bland rean på den Engelska sidan. Men på den Svenska var det fortfarande ordinarie pris. Testade att beställa och ange frakt och leverans hem till Sverige. Köpet gick igenom och någon vecka senare levererades den till mitt jobb. Ett par jobbarkompisar gjorde samma sak med lyckat resultat. Om det fortfarande funkar vet jag dock inte då jag nu köper Patagonia från USA och får saker skickade till mig med privatpost istället.
 
tack för svaren,men det blev en Norröna Lyngen lightweight down750 jacka istället;):) jag provade en nano puff och en M's Down Sweater ( utan luva),den var för vid för min smak så jag slog till på en norröna dun jacka i stället;) den satt mycket bättre enl mig,och den är kanon skön:)

ska åka till usa snart så då ska jag kolla om jag hittar någon primaloft jacka där borta istället, för bra pris;)

/P
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.