Motorcykel tor Afrikas himmel.

Hej!

Jag känner av intresset för en expedition till Kilimanjaro på motorcykel via Mont Blanc och Gibraltarsundet och hem igen via Israel, Syrien och Turkiet.

Jag behöver sällskap för min mors mentala hälsas skull. Och resvägen är inte skriven i sten.
Den är inte skriven nån stans utan detta cirkulerar mest som en tanke i mitt huvud ännu. Vi kunde utforma det tillsammans kanske.

Jag betackar mig vänligen för uppmuntrande kommentarer så som: " Det där går aldrig" eller "Du kommer få fett svårt när du ska in i...."
Jag kan ta reda på sådant själv, tack.

Mvh Elias
 
Tack så mycket.

Det mesta löser sig med pengar så det bli största fokus där en tid framöver haha
Ska försöka anpassa resan för högst 100'
 
Intressant!

Hej Elias!

Jag och två vänner kommer i höst att påbörja en resa med motorcykel från Sverige till Sydafrika med målet att bestiga det högsta berget i varje land, däribland Mont Blanc och Kilimanjaro! Vi håller just nu på med förberedelserna för fullt, det vore kul att träffa dig och snacka lite. Kanske är du intresserad av att följa med på resan, annars så det är det ju alltid givande att träffas och snacka och byta erfarenheter och tankar.

Maila mig gärna på nicklas_ll@hotmail.com , jag bor också i Stockholm så det vore schysst att träffas å snacka lite!

/Nicklas
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
GustafN USA till Argentina på motorcykel Expeditioner 12
niklas_axelsson Afrikas 10 högsta bergstoppar Expeditioner 16
sv1ss0n Afrikas Tak - Kilimanjaro Expeditioner 7

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.