Monsen, gör det igen 🙂

Tja, han lever ju delvis pÄ detta sÄ det Àr vÀl inte förvÄnande att " Monsen, gör det igen ". . .
LÀgg ut en lÀnk nÀr det blir aktuellt.
/Odd
 
Även denna sĂ€song sĂ„ ska han slĂ€pa med sig nĂ„gon som inte ens borde vara ute i naturen och det tar vĂ€l bort en stor del utav Ă€ventyrskĂ€nslan, tyvĂ€rr.
 
Jag tycker ÀndÄ att förra sÀsongen (nÀr han gjorde det) var rÀtt underhÄllande ÀndÄ. Men visst, det var inte alls samma som de tidigare sÀsongerna.

Det var ju inte alla som var direkt okunniga, jag var rÀtt imponerad av de dÀr Vita och Wanda t.ex. Först trodde man ju att de skulle vara helt lost, men de var rÀtt duktiga och det var kul att se att de faktiskt inte tyckte det var sÄ illa att behöva lÀmna allt smink:)
 
Även denna sĂ€song sĂ„ ska han slĂ€pa med sig nĂ„gon som inte ens borde vara ute i naturen och det tar vĂ€l bort en stor del utav Ă€ventyrskĂ€nslan, tyvĂ€rr.
HÄller med, de sÀsonger nÀr han var sjÀlv ute var mycket roligare. Men sÄklart sevÀrt ÀndÄ.
 
Har bara sett nÄt enstaka avsnitt, men nog sÄg det ut som om han hade ett filmteam med sig. Inte filmar han vÀl sjÀlv? Eller?
 
Ja det Àr imponerande, blir en hel del extra jobb.
Tekniken har gÄtt framÄt, Peter Persson filmar vÀl ocksÄ sjÀlv och hans filmer Àr grymt bra och professionella.
Bara att tacka dom som orkar göra extra jobbet sÄ att man kan njuta hemma i soffan.
 
Oj. Imponerande. MÄste bli ett himla spring fram och tillbaka mellan kamera/stativ och det han hÄller pÄ med. Trodde absolut det var filmare med frÄn det jag sÄg. Olika vinklar, olika avstÄnd/brÀnnvidder o.s.v.
Han fĂ„r springa en del, och ibland visas springandet upp ocksĂ„. Minns en scen nĂ€r man sĂ„g honom gĂ„ ner lĂ€ngs en brant stig i skitvĂ€der, nĂ€sta scen visade nĂ€r han kom tillbaka uppför stigen och gick fram och hĂ€mtade kameran
 Men för det mesta visas inte detta extra slit som han gör.
 

Liknande trÄdar


Sova ute en natt i mÄnaden

Anna och Anna har hittat det bĂ€sta ”lifehacket” nĂ„gonsin – och upptĂ€ckt mĂ„nga naturreservat i sömnen.