Mitt sista hopp? Ny lins till googles!!

Har nu på alla sätt och vis försökt få tag i någonstans att köpa en ny lins till mina Carrera Raptor Goggles. Jag har mailat Carrera, som hänvisat till återförsäljaren Safilo, som hänvisat till Intersport, som inte visste vad Carrera var för ett märke (skäms Intersport Lund!) Jag har lagt ut tråd på Freeride, och nu står mitt sista hopp till er, Utsidans tappra crew. Är det någon out there som kan lösa denna gåta?
 
Annars får du väl bygga ett fönster själv, det finns satser för det på Mc - sidorna för att bygga visir och glas till brillor. Brukar ta en kväll och känns rätt bra, även i plånboken.
//J
 
Annars får du väl bygga ett fönster själv, det finns satser för det på Mc - sidorna för att bygga visir och glas till brillor. Brukar ta en kväll och känns rätt bra, även i plånboken.
//J

Tack för det, äntligen en ljusning! Har mailat Alpinbutiken. Har du någon länk till dylik MC-sida?Låter ju onekligen som en nostalgitripp till barndomens modellbyggande, och vem vill inte ha persoligt stuk på utrustningen.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.