• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

MIDSOMMAR i Gbg:s Södra Skärgård !

Ja nu närmar sig helgen som alla väntat på !!!!

MIDSOMMAR!!!

Förra året var vi ett antal som valde Rivö med god mat och gott sällskap framför skrälliga festplatser..... en utfärd som fick oss att citat (583) "fira midsommar bättre än vad reklammakarna för Pripps Blå skulle klara av"

Nu börjar det kurra i midsommartarmen efter Linders tårta, Mathildas hummus, grillat och snacks..........

Nån som vill med? Maila mig eller skriv här.

Avfärd har bestämts till torsdag kväll och vi kommer åter söndag eftermiddag. Platsen är troligtvis Rivö och jag har beställt bra väder igen!

Till er som inte kan/vill följa med önskar jag en fantastiskt bra sommar och en hel massa kalasbra paddeldagar!

/ Lilla Blå
 
Kul med så snabb respons!.... även om folk väljer att svara på mailen istället för här,..... :eek:) (fegisar!)

Jo vi kan absolut ha liknande typ av knytis som sist att alla har med nån godsak till fredagens middag. I övrigt reder sig alla själv och kommer och går som de vill. Jag har en föraning om att det blir en hel del lek o plask .... och säkert några som ska utforska vågor eller paddla sig svettiga. Men vi har ingen sällskapsresa!!! :eek:)

/Lilla Blå
 
Hej!
Blir det fler kajakturer i sommar hänger jag gärna på! Paddlingskompisar i Göteborg har jag saknat.
/anna
 
Absolut !
Om du vill kan du skicka din e-postadress till mig så skickar jag en blänkare när vi är på väg ut. Det blir mer eller mindre varje helg nu ett tag framöver. Ibland med övernattnin/-ar ibland fikapaddling, ibland teknikträning med lek o plask.

/L.B.
 
Då säger vi välkommen även till paddlande från kungliga huvudstaden! Kul!

Beräknad utfärd är torsdag eftermiddag/kväll, men vi sätter exakt destination och tid när vi ser vädret.

/ Lilla Blå
 
Vi samlas torsdag kväll och bestämmer på bryggan exakt vart vi ska första dagen.

Väl mött och till alla en kalastrevlig midsommar!!!

/ Lilla Blå
 
Midsommar är tyvärr uppbokad för mig, men hänger gärna på någon/några helger senare i sommar.

Kan säga att Marstrand var riktgit fint i kajak för tre helger sedan ;)

Ha en trevlig midsommarpaddling!!
Niklas
 
Ja vår midsommarhelg blev riktigt lyckad! Vi fick både kul paddling, vackert väder och god mat! För att inte tala om det trevliga sällskapet!

Nu är det två genomförda firanden, så vi kan väl börja kalla det tradition! :eek:)

Till dem som mailat om intresse för kommande paddlingar så är det bara att hålla ögonen öppna och paddeln redo!

Må gott alla paddlisar! Och fortsatt trevlig sommar!

/ Lilla Blå
 
Mera paddling tycker jag det skall bli!!

Helgen den 15-16 juli skulle passa mig. Som en start har jag fått med mig en till person här ifrån utsidan som är intresserad.

Verkar vara en del personer som är intresserade så hör gärna av er så hoppas jag vi blir ett roligt gäng att lära känna. Kom gärna med förslag och ideér på turer.

Mvh Niklas
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Lilla Blå Midsommar 2009 i Gbg Södra Skärgård - Favorit i Repris! Paddelkompis 23
mattiasbacklund Hölö - Sandhamn midsommar morgon? Paddelkompis 1
Lilla Blå Midsommar Göteborgs Södra Skärgård 2011 Paddelkompis 14
rockempire Midsommar utanför Nyköping Paddelkompis 0
gorste Fira midsommar i stockholms skärgård? Paddelkompis 2
rlonn Paddling i Sthlms skärgård i midsommar? Paddelkompis 0
saxe Paddla på ostkusten före midsommar Paddelkompis 0
avslutad130107 Paddling vecka 32 i Gbg skärgård? Paddelkompis 1
Lilla Blå Midsommarpaddling 2010 Gbg Södra Skärgård Paddelkompis 31
Lilla Blå Gbg södra skärgård nu i helgen 9-11 april. Paddelkompis 10
Sara_09 Paddelsäsongen har börjat i Gbg Paddelkompis 2
matsson Gbg - Koster i Juli Paddelkompis 1
Are Paddling Torsdag 14/2 i Alingsås eller gbg med omnejd Paddelkompis 2
trollstoll paddling kring gbg Paddelkompis 9
Sten_GBG Paddling i GBG m. omnejd? Paddelkompis 9
Lilla Blå Söndagstur i Gbg södra skärgård Paddelkompis 2
Lilla Blå Tur 22-24 juli Gbg Södra Skärgård Paddelkompis 3
gurtil Paddelkompis i GBG? Paddelkompis 0
PathFinder76 kajak kompis sökes i sthlm/södra sthlm. Paddelkompis 9
Mikael82 Södra Norrlandskusten Paddelkompis 5
sjaunja Stockholms södra skärgård v 28-29 Paddelkompis 8
AndersOleander Kajakpaddling 15/7 i Göteborgs södra skärgård Paddelkompis 0
Jonte Myra Midsommarpaddling i Göteborgs södra skärgård Paddelkompis 29

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.