Mail-lista friluftsaktiviteter i Skåne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har startat en mail-lista för friluftsintresserade folk, främst i Malmö/Lund-trakten. Tanken är att man finns med på listan, skickar ett mail när man vill göra något, hänger med när någon annan kommer med initiativet eller bara läser och ser vad alla andra sysslar med utan att själv delta. Vet inte om det kommer fungera, men man måste i alla fall testa för att kunna säga att det inte funkade...

Vill du vara med på listan? Skicka ett meddelande till mig så lägger jag till dig!

Första "träffen" blir på Malmö Kanotklubb imorgon tisdag den 17 juli kl. 17.00. Vi träffas för ett varv eller två i kanalen eller en sväng ut i sundet, allt beroende på intresse och väder. Medtag kvällsmat!

/Emma
 

clindh

Forumvärd
Jag tycker inte ni skall lägga ut era epostadresser såhär synligt, de sugs bara upp av "robotar" och hamnar i spammarnas register.

Mirr förslag är att vi gör ett Skåne-forum som någon av er ansvarar lite för (inget betungande alls). För de som vill få mail om nyheter kan man bevaka forumet.

http://www.utsidan.se/forum/forumdisplay.php?f=92
 
Jag är absolut intresserad av att vara med på mail-listan!

Även om jag bor i Kristianstad så vet man aldrig om jag har möjlighet att hänga med på något.

Men som Christer nämner!

Jag väntar tills det finns ett Skåne-forum så jag inte blir "spammad" :)

//Peter
 
Hejsan

Någon som tagit tag i ett skåneforum? Väldigt intressant! Jag hoppas däremot att det inte blir bara malmö-lund utan hela skåne. Mellan jul o nyår blir jag skåning igen, flyttar från småland till ängelholm och hoppas på riktigt mycket aktiviteter där till nästa år, vandring, klättring, paddling, hundträning ja det mesta är kul! Även träningskompisar i närheten eftersöks.

Så någon som känner sig manad att ta tag i forum?

/Kathrine
 
Numera finns ett skåneforum för oss skåningar...

Hej på er!
Sedan idag finns det ett skåneforum att lägga ut regionala aktiviteter och utlysa små eller större träffar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.