• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Letar friluftskompisar!

Hej alla!

Jag heter Petter, 25, och letar kompisar som vill hitta på saker med friluft, gärna dagsvandringar eller liknande. Är öppen för förslag.
Har svårt att komma loss på egen hand i nuläget så vill gärna ha sällskap som kan ge mig en knuff ut och haka på saker. :) Jag är väldigt intresserad av landskapsfoto och naturvård, likasinnade är alltid intressanta att diskutera med.

Jag bor i Göteborg samt utanför Malmö. Höra gärna av dig om du är på väg ut och kan tänka dig dra med mig!

//Petter Karlsson
 
Hej Petter

Jag bor i Göteborg och är 24 år. Har ibland svårt att få med mig vänner ut i naturen så jag hakar gärna på eller styr upp någon aktivitet. Vandring eller grill och tält kanske, längdskidor är ju rätt gött såhär års oxå :)

//Anna
 
Hej!

Jag bor också i Göteborg, och upplever lite samma problem.
Är 27 om ni behöver veta det.

Jag kan tycka det vore kul att ta sig en liten tur nån helg. Med matsäck då så klart =)
 
Hej

Jag o flickvännen 19 respektive 20 hänger gärna på om någon vill ut och åka längdskidor eller kanske ut och vandra nu till våren?
Bor förövrigt i Borås så ligger ju i närområdet :)
Ha de gott
 
Jag skulle gärna hänga på ett gäng i söder istället, om det finns fler intresserade. :) Bor själv i Dalby utanför Lund och är alldeles för dålig på att komma ut "till vardags", förutom turer med hund och häst då. ^^
 
Nemen vad trevligt, just vad jag sökte! Bor strax utanför Göteborg och är 26år och hänger gärna med ut på friluftsäventyr.
 
Hej alla!

Har tyvärr varit lite frånvarande från tråden, vart hårt tryck från studierna. Men nu börjar det lätta upp lite grann.

Har någon förslag på områden att köra en dagsvandring i? Jag är själv väldigt sugen på fin skog eller hedar, t.ex Sandsjöbacka (som jag tyvärr aldrig besökt) eller Kinnekulle. Vad tycker ni om?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.