• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Letar friluftsintresserade resekompisar

Hej! Mitt namn är Albin. Jag är på jakt efter att träffa lite nytt folk som delar mitt friluftsintresse :) Min nuvarande umgängeskrets kryllar tyvärr inte av dem:p Jag har inte min nästa resa spikad men vet att jag vill iväg på något så är öppen för förslag. Jag skulle vilja hitta någon som jag funkar med vad det gäller personkemin så man får en rolig resa och gärna någon som blir en riktigt bra vän som man kan göra flera resor med framöver :) Så varför inte starta med att träffas här hemma i Stockholm, ta en dagsutflykt eller något och se om man kommer bra överens.

Jag tänkte därför slänga upp en tråd här och se om jag får napp. Gärna hyfsat jämngamla, dvs. kring 20-30 år och lika glada som jag :) Jag en en social och trevlig person som är uppvuxen nere i Karlshamn i Blekinge men numera bor och jobbar i Stockholm. Skriv en rad här eller skicka ett meddelande eller mail till mig så kan vi ju prata mer :)
 
Känner igen mej!

Jag är själv i en liknande situation. Mitt friluftsintresse har tilltagit med åren. Jag bor i Varberg och är en utbildad lärare som hunnit bli 32. Det geografiska avståndet kan vara ett hinder, särskilt när det gäller kortare helgutflykter. Men kanske kan vi göra något ändå.
 
Hej Per
Ja det är väl ingen omöjlighet :) Du får höra av dig om du har något på gång så får vi se om det skulle kunna passa. Eller höras om vi ska till respektives hemtrakter och vandra eller liknande :)
 
Jag kommer att gå en hel del i sommar, har jag redan bestämt mig för. Kanske mest i mina egna hemtrakter. Men jag skulle kunna tänka mig east side också. :)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
OscarD Ung friluftsmänniska letar likasinnad! Reskompis 0
Letar friluftsgäng! Reskompis 3
Bromearen Resekompisar Facebookgrupper? Reskompis 6

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.