• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Lediga sängar i La Grave

I vår lägenhet finns det pga sent avhopp två lediga sängar hela säsongen (fyra lediga sängar fram tom 22/1) som vi letar efter någon som vill bo i antingen hela vintern eller kortare perioder (veckor och helger är också ok). Lägenheten har både ovanligt hög standard och ovanligt lågt pris.

Vid intresse ring mig så fort som möjligt på +33 619540858, lämpligen när jag inte åker skidor (dålig täckning på berget), lämna _inte_ meddelande på telefonsvararen är ni snälla. SMS går inte heller att skicka från svenska till franska mobiler (fråga mig inte varför) och jag har tyvärr ingen funktionell internet-access så varken vanlig e-post eller e-post inom Utsidan fungerar. Slutsats, använd telefon;-)

David
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.