• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kompis med samma brinnande intresse sökes!

Hej!

Jag är 27 och bor i Norrtälje som ligger 7 mil norr om Sthlm och
letar efter någon/några med samma brinnande intresse för friluftsliv som jag har, bekantskaps kretsen jag har nöjer sig med att sitta hemma varje kväll vid tvn och slappa, själv vill jag sitta och planera turer kolla utrustning och prata med likasinnade...

Mitt största intresse är Alpin klättring, men även kolla grottor för lite Speleologi, fjällvandring och allt där i mellan.

Tex åker jag i maj till Matterhorn för ett försök, nån som vill hänga med?

Nu i februari/mars tänkte jag åka upp till antingen Helags eller Lunndörren för turskidåkning och lite toppturer.

Har tidigare blivit många toppturer både ensam och nån enstaka gång med dit lurat sällskap..
I år var jag tex uppe på Kebnekaise i April och nu en repa i september, Helags och Sonfjället vart det i somras osv.

Men det börjar som sagt bli lite ensamt på fjällen..
 
Hej,

Planerar en tur till Kittelfjäll mellan 22-30 mars för toppturer och isklättring. Resa och boende i min camper. Intresserad så mejla.

Klas
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.