Klättringskompis sökes Sthlm - nybörjare!

Hallå där!

Nu är det slut-tänkt, jag har varit sugen att börja klättra så länge jag kan minnas men det har inte blivit av. Ingen omkring verkar intresserad så jag hoppas finna nå'n likasinnad här!

Nå'n som vill gå nybörjarkurs med mig/lära mig klättra i Stockholmsområdet?

Jag bor i Bromma, men är såklart rörlig! =)

Om mig då: Jag är en glad tjej från Kiruna, 24 år, 155 cm och 50 kilo (det kanske e relevant?) Har provklättrat på olika event och i gymnasiet (100 år sen) och har alltid tyckt att det varit så grymt kul och nu vill jag verkligen komma igång!

Är du en glad prick så hör av dig!
Så länge detta finns kvar att läsa så är det fortfarande aktuellt.

vingberger@yahoo.se (mail & msn)

Hörs! /Kim
 
Klättring

Hej Kim

Jag har klättrat en hel del förut men mestadels när jag bodde i schweiz och vill också starta igen ... är 39 år och bor i Hässelby Villastad ... vad sägs om klätterväggen i sickla ? Du når mig på denna sida som jag är skribent för www.nätdejting.nu

/Johan
Vattenskoter killen
 
Hej Kim!

Har oxå klättrat förr, & vill ta upp det igen! Bor även jag i Hässelby Villastad, är 26 år. Klätterväggen i Sickla är bra =) Hör av dig om det fortfarande är intressant!
Du kan hitta mig här under nicket: Liia

Hälsningar/ Lia! =)
 
Klättring

Hej..
Såg dit inlägg.. är även jag intresserad av klättring. Men känner inte många som är intresserade, eller kommer till skott rättar sagt :).

Jag är 28 år och väger typ 57 eller nått..

Bor i Hässelby

Klättercentret ska vara bra, med bra personal som är kunniga sägs det.. Och närmast oss..

Hör gärna av dig..

MVH, Moa
 
Klättring inne/ute....

Tjenare Kim,
Kul att du funnit klättringen så lockande. Jag är 29 år, har klättrat sedan -96, Klättrar på Klättercentret i Solna de dagar då vädret inte tillåter utomhusklättring. Annars klättrar jag både bult och kil utomhus. Klättrar gärna med dig.
Hör av dig här om du är intresserad.

Mvh Johan
 
Senast ändrad:

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...