• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompisar i Stockholm!

Hej!

Jag söker folk att klättra med, är en nyinflyttad 24-åring från Umeå. Besökte Karbin häromveckan och tyckte det var trevligt, funderar på att köpa ett tio-kort där till en början. Kan tänka mig att tetsa annat också!

Skulle gärna ha lite trevligt folk att hänga med. Det spelar ingen roll om du är nybörjare eller har hållit på länge.
Det viktigaste är att du är peppad och prestigelös!

Tanken slog mig när jag läste inlägg här på sidan att vi skulle kunna bestämma en dag/kväll
och träffas på Karbin, för alla som är inne här och är peppade på att lära känna nytt folk.

Vad sägs?

skriv här i forumet eller maila mig om du är intresserad!!



//Elin
 
Absolut!

Det låter som en trevlig idé!
Iallafall så är jag sugen på att klättra på de villkor som du verkar ha.. kolla min tråd här i forumet, "kvinnlig klätterkompis i Sthlm sökes" eller vad den nu hette..

Verkar ju som att det finns flera nyinflyttade som gärna vill klättra i Sthlm så varför inte göra slag i saken?

Jag har inget "grönt" kort, för jag har aldrig varit på något av centren i Sthlm men antar att man kan få ett sådant på plats bara genom att visa att man behärskar inknytning, säkring och så? Nån som vet vad som gäller?

/Ulrica
 
hejsan

vad trevligt. jag är 26årig engelsk kille som har nyligen flyttat till sthlm. klättra mycket på karbin. söker också folk att klättra med. ursäkta om jag stavar lite dåligt, pratar svenska flyttande men kan inte skriva so bra en. jag är nog på karbin onsdag eller torsdag eller båda. skulle vara kul at träffas jag brukar kunna vara på karbin efter 1630. miala gärna om det skulle bli aktuelt: martinlevya@live.co.uk.
mvh
m
 
träff karbin?

Slänger mig in i diskusionen. Jag är även jag i början av min klättrarkarriär och bor i närheten av karbin, så där jag planerar köpa kort. Klättrar i vanliga fall med min sambo, men nu har han valt att bo på andra sidan sverige under veckorna så behöver någon att leka på väggarna med:)

Har ni styrt upp någon dag för en "hej-vill-du-klättra-med-mig-date" ännu? Vad sägs om en given
dag i veckan, så det blir vid flera tillfällen- så har flera chansen att matcha ihop sig och prova klättra med flera olika:)
 
Hej Hej...my name is Kimola and I need to write you in English....I am born in Germany and now almost two years in Sweden.... I climbed a bit before but I was trekking and living a lot in the mighty Himalayas....this year from the 6th of january I travel again to Nepal specially for climbing......I v egot some friends here but unlucky enough none of them has interest or time for climbing.... I would like to meet you Karbin is also my indoor place......I am 32 years old and a bloody traveller for more than ten years, specially India, nepal and so on......could be nice to kow something about you.........I speak a bit swedish I understand it more or less, but most of my friends speak so fluently English that I ve seldom need to speak your language........the next three mounth I am gone but after that I would be very interested may be also outdoor.......keep in contact you could reach me also on facebook Kimola Holluba or kimolaho@gmail.com
 
Hej!

Har haft ett sånt klättersug på sistone och behöver träna upp mig inför sommarens utomhusklättring. Min klätterkompis har plöstligt blivit höjdrädd, så det vore väldigt trevligt att hänga med er och klättra. Har ni bestämt någon dag/tid/plats?

Caroline
 
förslag på tid

Vad sägs om nu på söndag eftermiddag/kväll, någon som är sugen eller ligger alla och har ågren över gårdagen då?
 
För flera år sedan provade jag att klättra inomhus några gånger, men av olika anledningar blev det ingen fortsättning. Nu tänkte jag börja igen, har anmält mig till Solna Klättercenters grundkurs i inomhusklättring på söndag 12 jan 2009. Har dock inte fått med mig någon kompis, så nu söker jag någon som har lust att börja klättra inomhus i Stockholm med en nybörjare. Kan man hänga på er, ok att få med en 36-årig kille?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
cumulonimbus Klätterkompisar Solna/Telefonplan, Stockholm Klätterkompis 2
annabecka Klätterkompisar i Stockholm Klätterkompis 3
JoachimJ Klätterkompisar i Stockholm Klätterkompis 12
madelidm01 klätterkompisar i stockholm... Klätterkompis 2
emil. Klätterkompisar i stockholm Klätterkompis 1
lian47 Klätterkompisar i Stockholm! Klätterkompis 2
Stormaja Klätterkompisar Stockholm Klätterkompis 2
helene p Letar klätterkompisar till Vertikal i Stockholm Klätterkompis 3
JrC Nybörjare söker klätterkompisar i Stockholm Klätterkompis 3
Fool Klätterkompisar i stockholm? Klätterkompis 0
tool Klätterkompisar i Stockholm Klätterkompis 1
Fool Klätterkompisar i stockholm sökes. Klätterkompis 3
lilla_my Fler klätterkompisar, Stockholm Klätterkompis 5
Jahopp Klätterkompisar sökes i Skåne Klätterkompis 4
zhenya_ren Föräldralediga klätterkompisar i Göteborg Klätterkompis 0
saracassiopeia Klätterkompisar på Klätterlabbet i GBG? Klätterkompis 0
pjotr klätterkompisar i sthlm Klätterkompis 0
Vanish Söker klätterkompisar i Bohuslän Klätterkompis 0
Kupo Klätterkompisar i Göteborg sökes! Klätterkompis 2
mariusz.kalicinski Vi letar efter klätterkompisar utomhus i Stockholmområdet Klätterkompis 1
markus.bergendahl Fler klätterkompisar i Ggb efterlyses! Klätterkompis 7
seon Nåtforum för att hitta klätterkompisar Klätterkompis 1
fine söker klätterkompisar i sthlm- själv nybörjare Klätterkompis 14
Ankaan Klätterkompisar runtom Borås Klätterkompis 0
Rubstep Klätterkompisar i Solna Klätterkompis 3
GBG: Nybörjare med grönt kort söker klätterkompisar Klätterkompis 0
magwo Fler klätterkompisar, Sthlm Klätterkompis 0
PatriciaM Klätterkompisar Klätterdomen Gbg Klätterkompis 7
pajp Klätterkompisar - Klätterfabriken - Göteborg Klätterkompis 0
alicia76 Fler klätterkompisar i Solna! Klätterkompis 2
klätterhenrik Klätterkompisar Linköping Klätterkompis 1
jonas.stalder_bts.com Klätterkompisar med barn sökes Klätterkompis 1
stea klätterkompisar i och utanför dalarna. Klätterkompis 2
iClimb Klätterkompisar sökes (Sthlm) Klätterkompis 3
romain söker klätterkompisar i Norrbotten vecka 32 Klätterkompis 0
Yojimbo Mina klätterkompisar försvann.!! (S-tälje området) Klätterkompis 0
jonasem Klätterkompisar GBG Klätterkompis 1
MartinGbg Klätterkompisar i Göteborg Klätterkompis 1
tool Klätterkompisar i Sthlm Klätterkompis 0
jajo67 Klätterkompisar Klätterkompis 2
skifish Klätterkompisar runt Shlm..dagtid Klätterkompis 0
Klätterdjuret Söker klätterkompisar, ute/inne, Sthlm Klätterkompis 2
Gaia Klätterkompisar sökes! Klätterkompis 0
stina_z Klätterkompisar i Sthlm Klätterkompis 5
Klätterkompisar i Göteborg Klätterkompis 2
Highlander- there can be only one Skotte söker klätterkompisar i V Skåne Klätterkompis 4
adventure_pontus Klätterkompisar sökes! GBG Klätterkompis 1
HSvensson Klätterkompis Stockholm sökes Klätterkompis 0
ShervinS Klätterkompis i stockholm Klätterkompis 4
Count Chocula Klättersugna i Upsala/Stockholm med omnejd Klätterkompis 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.