Kajakbutik Gdansk

Hej, är det någon här som känner till någon kajakbutik i Gdansk? Hur är prissättningen på tex paddlar och jackor där jämfört med här? Ska på kortsemester nästa vecka och är bara tvungen att fråga. =)
 
Ingen?=) Någon som känner till någon friluftsbutik? Eller har ett bra tips på något att hitta på en kortis i Gdansk? Ha det så bra!
 
Min släkt kommer från Gdansk så jag har funderat på att åka dit själv, skulle vara kul att paddla från Tyska sidan längst kusten

Gennerelt så gillar Europeer mest att hänga i barer eller fik. Att paddla eller bara att vara utomhus räknas som ganska extremt och att hitta en ren paddelaffär är nog svårt. Tror inte prisnivån skilljer sig nog inte så mycket på det dom köper in till landet kan till och med vara dyrare men jag vet inte. Sånt som dom tillverkar själva kan nog vara billigare.

Paddlingen i nordeuropa är mer som tyskarna säger kanu vandern. Paddling i mindre vattendrag ibland med lite småforsar. Den skärgårds paddling som vi har här i Sverige är ganska unik.

För flera år sedan reste jag på Polen i jobbet. Jag tyckte det var rätt kul.

Skriv gärna hur det gick

Hans Friedel
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Malmöparet Kajakbutik i Skåne? Paddling allmänt 11
Martin71 kajakbutik i Holland Paddling allmänt 3
Big_Chife Kajakbutik??? Paddling allmänt 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.