• Vi har ju bytt forum och det finns säkert en del att förbättra. Har du problem? Titta först i forumet Felrapporter om felet redan är känt. Om inte så kan du starta en ny tråd där. Har du förslag på förbättringar eller andra synpunkter så passar ett inlägg i Funktionsförslag bättre.

Jag vill dela med mig av min vintertur. Sarek Feb/Mars

En fantastisk film om ett fantastiskt äventyr. Spännande. Storslaget. Vackert. Vilt.

Tack för att du delar med dig av dina upplevelser!

/Birger

Du gör väldigt trevliga filmer!

Imponerade beslutsamhet att ta en sväng till Saltoluokta för att byta utrustning =)

/Tomas

Tack! Mycket trevlig video. För en nybliven tvåbarnsförälder är egen tid just nu att få ta en dusch några minuter. Då är det skönt att drömma sig bort en stund på Youtube. Det är något särskilt med vinterturer. Jobbigare men mycket mer belönade än att vara ute på sommaren

Tack! Mycket trevlig video. För en nybliven tvåbarnsförälder är egen tid just nu att få ta en dusch några minuter. Då är det skönt att drömma sig bort en stund på Youtube. Det är något särskilt med vinterturer. Jobbigare men mycket mer belönade än att vara ute på sommaren
Tackar 👍. Jag kan inte mer än att hålla med, det är otroligt belönande

Loggade in på utsidan för att leta efter 2020-versionen idag. Härligt att den är klar!

Sett både 2019 och 2018 filmen. Mycket inspirerande!

Logga in