Jag hänger gärna på i sommar...

...om du ska göra något kul som innebär att vara ute i naturen! Jag har ingen semester men en del lediga långhelger, tex. torsdag-söndag. Det spelar inte någon roll var aktiviteten sker, men det hade varit bra om det inte tog alltför lång tid att ta sig dit. Ska du på fjälltur i början av september? Vill du ha sällskap? Jag hänger med i så fall!

Mvh
/Åsa
 
Tärnafjällen

Jag har planerat att åka till Hemavan i början av september för att fotografera höstfärger i fjällen. Bara dagsturer dock - orkar inte släpa kamerautrustning med på vandring... Jag ska också åka till Hemavan i början av juli för 3 dagar eller så, men då ska jag fortsätta resan vidare norrut. Ingen av mina vänner är vandringsintresserade i minsta grad så det vore kul att för en gångs skull ha sällskap i fjällen! :)
 
Trevligt!

Hemavan har jag inte besökt...när hade du tänkt i september? Det hänger jag gärna med på. Att det är dagsturer gör mig inget. Ska det vara tält, eller stugtur?
Jag kan ju passa på att lära mig mer om fotografering samtidigt...

Maila mig gärna!
 
Hej!
Jag skall ut och paddla nån helg vid Västervik i sommar.(har sommarstuga där) Det blir antagligen en helg. Sen har en kompis och jag funderat på nån vandring i småland.

Hör av dej om du har lust att hänga med.

//Johan
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.