• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Jämtlandsfjällen från hästryggen en helg i höst

Funderar på att åka till Jämtlandsfjällen och rida några dagar under hösten. Då det är svårt att åka kollektivt dit jag vill (Jormvattnet ca 25 mil norr om Östersund) så letar jag efter resesällskap.

Så finns det nån i sydvästra Sverige (jag bor i Göteborg) som vill hänga med med och rida islandshäst en långhelg i november (eller december)? Jag hade tänkt åka hit: www.korpensoga.com eftersom jag trivdes väldigt bra där när jag var ute förra sommaren.

//Hanna
 
det låter som en kul ide! hur har du tänkt göra med hästar? hyr man dem och vad kostar det i sånna fall? jag är intresserad av att följa med om du fortfarande tänker åka eller inte redan åkt.
/lovisa
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.