Hjälp med värdering av dykutrustning

Har haft mina dykprylar ett tag nu, men det är tyvärr väldigt sällan jag dyker. Funderar på att sälja sakerna och skaffa en MTB eller en Kajak i stället, är utan bil numera så jag tror de aktiviteterna kommer att utföras oftare än dykning. Så det jag undrar är vad min prylar kan vara värda, själv har jag inte en aning. Har ej sakerna hemma så jag har ej koll på allt men skall försöka förklara så gott det går.

* Det är en Otter torrdräkt, skalvariant, gul/svart, mycket gott skik, lite använd. Underställ.
* Väst, SeaQuest som funkar bra, men är väl en rätt enkel modell.
* Sen ett vanligt tradionellt blybälte med vikter.
* Fenor, kniv.
* En lampa som funkar mycket bra, vet ej märke men den kostade en tusenlapp har jag för mig.
* Dubbel fyror, Poseidon. 300 bar.
* Poseidon reggar, den gamla tradinella typen som alltid funkar.

* har även en Citizen klocka som går att koppla in till datorn och få grafer och annat. Den är väl 4 år gammal. Gav över 5000:- för den. Har en sån något värde idag?

Lite svårt att gå på kanske, men jag vore mkt tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta.


mvh. Henke
Cullyn@wolf-web.com



[Ändrat av Sigfridsson 2004-06-02 kl 20:29]
 
Ok

Tack för svaret. Trodde nog ej det var värt mer, det är ju rätt gamla prylar. Kanske bättre att behålla det då, för det är ju trots allt rätt gott att ha sakerna kvar, och allt funkar ju som det skall.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.