• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Hitta friluftspartner

Har läst en del inlägg där man söker friluftskompisar osv.. Någon var lite sur för att det började likna en kontaktsajt.

Jag har inget emot om det skulle finnas ett forum här på Utsidan där man helt öppet söker en partner och det av den anledningen att det är inte lätt att hitta en livspartner som har ett stor friluftsintresse på de andra dejtingsajterna. Många skriver där i sina profiler att man gillar friluftsliv osv, men för många är "ett stort friluftsintresse" lika med svampplockning i närområdet.
Jag skulle gärna se en sajt där de som verkligen är intresserade av tex fjällvandring, jakt eller fiske ellar något annat kan söka en likasinnad partner eller tom livspartner.

I dag är ju detta med dejtingsajter helt accepterat och börjar väl vara det vanligaste sättet att hitta sin partner...
 
Håller med!
Ska på en skidtur med pulka den 5/4 runt Oksskolten med ev. toptur...
Någon tjej vill följa med?)))
mvh
/Dmitri
 
Bra initiativ:)


All tjejer man känner har i princip inget intresse alls av friluftsliv vilket är tråkigt.
Jag undrar om det finns någon äventyrsintresserad tjej här i min ålder? (18 år)
 
Håller med

Letar efter likasinnad tjej...
Jag är född 82 och bor i Kristianstad... någon som vill ut och vandra en helg eller nått?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
lizzybizzy28 Hitta på nåt tillsammans! Träffar 2
honken1 Söker friluftspartner Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.