• Ny regel: forumen är till för diskussion, frågor och annan typ av interaktion mellan medlemmar - inte för att ha som ett privat "åsiktsflöde".
    Den som startar en tråd måste själv skriva ett tydligt första inlägg som lägger grund för trådens diskussion, frågeställning eller dylikt - och skall sedan även själv deltaga i tråden man startat. Alla våra regler finns här

Har Vy tåg blivit bättre.

Hej,
Som rubriken lyder, har Vy tåg skärpt till sig Ang natt-tågen sthlm-norrland? Funderar på att avboka efter läsning på Trustpilot. Fullsatta kupéer trotts pandemin, dygns långa förseningar, obefintlig kund kontakt, 1a klass som nedgraderas till andra klass utan toalett, allmänt ohygieniskt etc. etc.

Reste nyligen med dem.
Trevlig och snabb kundtjänst. Som tyvärr ger felaktig info men det gör sjs också.
Inga problem med trängsel men efter 15e juli får tågen sälja biljett till alla säten.
Lika rent och fräscht som jag är van vid.
Åkte på sittplats.

Detta är bara min personliga erfarenhet.

Lycka till med resan.

Hej,
Som rubriken lyder, har Vy tåg skärpt till sig Ang natt-tågen sthlm-norrland? Funderar på att avboka efter läsning på Trustpilot. Fullsatta kupéer trotts pandemin, dygns långa förseningar, obefintlig kund kontakt, 1a klass som nedgraderas till andra klass utan toalett, allmänt ohygieniskt etc. etc.

Reste nyligen med dem.
Trevlig och snabb kundtjänst. Som tyvärr ger felaktig info men det gör sjs också.
Inga problem med trängsel men efter 15e juli får tågen sälja biljett till alla säten.
Lika rent och fräscht som jag är van vid.
Åkte på sittplats.

Detta är bara min personliga erfarenhet.

Lycka till med resan.
Alright låter ju bra, var flitigt skrivande fram till maj på Trustpilot. Antog att det blivit bättre de tog ju över sträckan vid årsskiftet och sånt är ju inte alltid enkelt.

Min erfarenhet är att bortsett från att bokningen blivit krångligare och kundtjänsten sämre är det samma standard som när SJ körde.
(dvs slarvigt städade kupéer och halvsunkiga toaletter.)

/M

Min erfarenhet är att bortsett från att bokningen blivit krångligare och kundtjänsten sämre är det samma standard som när SJ körde.
(dvs slarvigt städade kupéer och halvsunkiga toaletter.)

/M
:) tack för input.

Synd att de "klimatmedvetna" politikerna inte gör något för att göra tågresandet billigare och till en upplevelse.

Liknande trådar

Logga in