• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Hållans folkhögskola

Jag undrar om det är någon som gått Fjäll- och friluftslinjen på Hållands folkhögskola? Skulle vilja veta lite hur den är. Är nyfiken!
 
Hej

Kul att du funderar på att åka till Hålland.
Du kan ju börja med att gå in på hemsidan
FOF.HOLLAND.FHSK.SE
där kan du se och läsa mycket om utbildningen. Du finner också e-mail till vi som går linjen, det är bara att skicka o fråga.

Själv tycker jag det är ett underbart sätt att spendera ett år, eller som i mitt fall två.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.