Gungner vs. Victor

Jag funderar på att köpa Klättermusens ryggsäck Gungner 40l. Har just nu en Haglöfs victor 35l som jag tycker är för "sladdrig", den sitter inte riktigt bra när man rör på sig mycket. Det jag främst ska använda ryggsäcken till är skidåkning (telemark) och långfärdsskridsko.
Någon som provat båda dessa ryggsäckar, eller bara Gungner och är villig att dela med sig av vad de tycker om den?

/Johan
 
KALAS!!

Jag är stolt ägare till en klättermusen gungner 40 L. Det här med ryggsäckar handlar ju mkt om tycke och smak. Vad en del gillar gillar andra inte alls. Så jag talar lite i egen sak.....Med tanke på hur mångsidig gungner är så tycker jag att allt talar för den säcken!! Den är otroligt skön och sitter otroligt bra på MIN rygg. Funderar du på att köpa nu så surfa illa kvickt in på http://www.klattermusen.se om du inte redan har gjort det!! De har utförsäljning av massa produkter. Kollade precis, de har en gungner 40 L, utgående modell för 1300:-, typ halva priset!!! Eller en orange för 1200:- med lagning på höftbältet (provexemplar innebär udda färg, kvaliten är lika bra!!) Ja du kan ju surfa in och kolla själv!!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.