Göra nästa sommar?????

Tjena siter i min lila etta och drömer om vad jag ska hitta på nästa sommar!!!! Är det nån som ska iväg på nåt kul och har plats till en till??????
 
jo, det är klart, men är det inte lite väl drastiskt att måla om sin lägenhet? eller, tja, kropp bodde ju i ett grustag ett halvår, så...
/j
 
Lila kan vara OK

En polare lyckades en gâng för länge sedan faktiskt med att övertala mig till att màla om mitt mini-badrum i en slags varm lila färg. Jag var ytterst skeptiskt, men resultatet var häpnadsväckande!

Mvh/Mats
 
Tro det eller ej

men jag är faktiskt en mogen man i mina básta âr (ej pojke, ej heller pojkflicka, mao), gift med en eldig spanjorska och far till tvà vilda ungar, äger en Black&Decker borrmaskin som jag flitigt anvánder under mina áventyr i bricolagets underbara värld, SAMT màlade en gâng - just utförandes denna trevliga hobby, och under stark oponions-press fràn enveten kompis - mitt badrum lila!

Var som sagt tveksam till fárgvalet, men resultatet var förvânansvärt lyckat.

Dessutom: vi snackar lila här, inte rosa!

Slutligen: Tack för bilden, Patrik!

MVH /Masse
 
Vassego..

Eftersom vi inte har din grundmurade manliga trygghet och vågar måla våra badrum lila så kan du väl vara lite juste och referera den "lila" färgen som en blå-färg kanske?

;)
 
Det lilla

badrummet som vi hár pratar om ligger f.ö. i Lönsbodas Järnvágsstations stinsvâning, vilken jag dàförleden hyrde av SJ och varsamt renoverade (linoliumgolv bort, trägolv fram; badrums-vitt bort; special-blâtt dit etc)

Trevlig helg!

Masse

Ursäkta Toop (killen som ju faktiskt har en hel lila etta, och inte bara ett löjligt badrum) om sommarplanerna för en stund plötsligt kom av sig!
[Ändrat av malindo 2002-12-13 kl 16:39]
 
Sitter faktiskt i mitt kvartslila vardagsrum (en vägg!) och är lite avis på alla som har små lägenheter. Liten lägenhet = Lägre hyra = längre tid på resande fot = lyckligare människa.

Apropå bo spartanskt så hade jag en plan om att bo i min folka buss nu medan man pluggar för att kunna resa mer men min tjej gillade inte iden, hmmmm jag förstår mig inte på tjejer!


//Uffe
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.