Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Oj, vilken fin bild. Nåja, Jag gissar på: Brotorpskanalsbron. Ältajöns utlopp alltså.. ?
Betalt samarbete
Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Därav alla näckrosor ja, skulle fattat det.
Jag lägger ut en bild.
En sådan här: i-och-av-stigningsbrygga är sällsynt tror jag. Här i samband med en vattenväg, populär för kanotister..
Kanalen? En av de större i länet. Vad heter den!
En sådan här: i-och-av-stigningsbrygga är sällsynt tror jag. Här i samband med en vattenväg, populär för kanotister..
Kanalen? En av de större i länet. Vad heter den!
Aktuellt
Stämmer bra det! Åkers kanal är det.
Du som paddlar mycket vet säkert om den där vita landningsbaljan är vanlig. Det kanske är en konstruktion för rörelsehindrade.
Du som paddlar mycket vet säkert om den där vita landningsbaljan är vanlig. Det kanske är en konstruktion för rörelsehindrade.
Jag trodde först att det var eko-hus i Björkhagen, men nu vid närmare granskning är det nog en modern kolonistuga i Karlbergs-Bro koloniförening.. antagligen.. husen i bakgrunden är i alla fall Hornsbergs strand 15..
Stugan på din bild, populärt kallad "The Shelf House" Hyllhuset, tror jag.. var något samarbete med Arkitektskolan på KTH och koloniföreningen där, omgestaltning av gaturummet har jag för mig. En del nya stugor presenterades.
Stugan på din bild, populärt kallad "The Shelf House" Hyllhuset, tror jag.. var något samarbete med Arkitektskolan på KTH och koloniföreningen där, omgestaltning av gaturummet har jag för mig. En del nya stugor presenterades.
Liknande trådar
- Svar
- 52
- Visningar
- 4 M
Dela: