• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftstjej som vill ut mer?

  • Trådstartare sofiasvensson@hotmail.com ()
  • Start datum

sofiasvensson@hotmail.com ()

Gäst
Sökes:
Friluftsintresserade tjejer, ca 20 år och uppåt för helgvandringar, kajakturer, cykling, långfärdsskridsko, mattorkning osv. Helt opretentiöst eller mycket ambitiöst...
Bor själv i Trollhättan, och har kompisar med lite svagt ute-intresse...
Hör av er!


Sofia
 
Frilufsar gärna på ostkusten

Känner igen mig - relativt nyinflyttad 30-årig friluftstjej i Kalmartrakten - utan att känna så många "friluffare" här i närheten.
Hör gärna av dig om du är nyfiken på småland/öland. Här finns massor för den äventyrslystna ( i stort och smått) att upptäcka. Å det är ju roligare att ha nån att göra det med!
hälsn/ Åsa
asa.andersson@svt.se
 

linda.ljungstedt@alfa.telenordia.se (Linda)

Gäst
friluftstjej

Hej!


Känner igen mig!
Håller själv på med MTB och lite uthålighets grejer.
Skulle tycka att det vore jätte kul med en "galning "
med samma intressen!!!
Är lite sugen på Multisport!!!
Synd att du bor i Trollhättan!!! själv bor jag i Örebro!!


/Linda
 
Friluftstjej från Thn

Hej!

Hoppas du hittat någon att "friluftsa" med i Trollhättetrakten. Själv är jag uppväxt i staden, men pluggar numera i Uppsala. Dock är jag på besök hos föräldrar och syskon emellanåt, så hör gärna av dig! Är mycket förtjust i vandring, långfärdsskridskor och de flesta andra uteaktiviteter...

Hälsningar, Lisa.
 
Det låter kul

Hej Sofia!

Låter kul! Tyvärr så bor jag i södern (lund). Men jag har skrivit ett eget inlägg där jag söker någon att resa med. Vill gärna göra en resa nu i höst. Letar efter en gruppresa i 1 vecka. Skall inehålla äventyrssaker som klättring, MTB, kajak, hiking..... Vet du någon bra resa. antingen i Sverige eller Europa.

Hör av dig om du vill ha en resekompis.

MVH

Malin
 
Gubben finns

Hej på er.
Gillar friluftsliv förstås. Är ledig nästan varje helg för nya äventyr i när och fjärran. Enkla som strapatser, det är lika skoj. Jag bor mitt i mellan er alla, Jönköping. Så hör av er till mig om ni vill ha sälskap på turen.
 
Trollhättetrakten

Hej Sofia,

Uppväxt i Trollhättan, men befinner mig för det mesta i Lund. Kommer dock hemmåt ibland och skulle tycka det vore kul med lite aktiviteter i området. Kusten har ju en del att erbjuda samt bohusleden.

Jag kommer att vara utomlands till slutet av Mars, men därefter finns det gott om tillfällen med lite uteliv.

Hör av dig om du fortfarande är intresserad.
annahren@hotmail.com
 
Hej Sofia

Söker du bara tjejer så kan jag tyvärr inte hjälpa dig, söker du likasinnade så har även jag ett stort intresse för naturen.
Till våren/ sommaren lär det främst bli en del paddling och MTB cykling, om du är intresserad av detta eller vill hänga med på något annat innan dess får du gärna höra av dig.

/Anders
 
tja

är en 20 årig kille med smak på natyren och stora berg.....planerar en resa till aconcagua, sydamerikas högsta berg i jan 2002, vi är i nuläget två pers som ska med. Intresserad? hör av dig så får du veta mer........
mvh
jonas
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Friluftstjej!!! Reskompis 7
drullputtee Nån som vill ut mer i Jönköping???? Reskompis 0
jessie någon som vill ut mer? Reskompis 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.