Framtidens takbox - vill du vara med och påverka?

Jag blir lite intresserad av hur ni motiverar att den här frågan ställs på en sida som uteslutande berör friluftsliv, och endast friluftsliv. Jag citerar utsidan.se's policy:

"Inga motorer
På Utsidan kommer du aldrig att hitta länkar till The Snowmobile Homepage, sidor om motorbåtar, motorcyklar eller dylikt. Hänsyn till djur, natur och miljö skall vara ledord för Utsidan.
Kriterierna för de friluftsaktiviteter som beskrivs på Utsidan är att de skall gå att bedriva med egen kraft, eventuellt med bistånd av gravitation, väder och vind. Framför allt ska de ske på ett för naturen och miljön skonsamt sätt. Motoriserad transport för att ta sig till olika områden kan dock vara inblandad."

Måhända menar ni att er undersökning berör samma som den sista meningen i mitt citat ovan?

Dessutom undrar jag om ni missat forumregeln om massinlägg:

"Massinlägg
Skriv inte inlägg med samma ärende/ämne i mer än ett forum."
 
Strykarräven; sa:
Jag blir lite intresserad av hur ni motiverar att den här frågan ställs på en sida som uteslutande berör friluftsliv, och endast friluftsliv. Jag citerar utsidan.se's policy:

Det diskuteras dagligen tex. bilnavigatorer här på utsidan. För egen del har jag aldrig använt en bilnavigator, men väl en takbox på bilen för att frakta ryggsäckar.

Med tanke på vad välutbildade designers utan praktisk erfarenhet har gjort med våra prylar, kan dom kanske behöva lite hjälp.

Fast prylar tilverkas ju för att sälja..inte för att användas, så jag kanske är fel ute. :)
 
Behövs verkligen bra takboxar?

Det kanske är bättre att köpa en större bil för att få plats med laggen. Och sedan köra den till jobbet varje dag.

Jag har iallafall svarat på enkäten

/Erik
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.