För den som har allt...

Går det inte att implementera en vuxenblöja i den också så blir den helt fail-proof när man ligger där som i en kokong.
 
Men funkar den för ivändare? eller heter det medvändare? jag menar, vi som vill snurra med oss sovsäcken då vi vänder oss på natten.
 
Senast ändrad:
Jag tycker ju att formuleringen att det är en sovsäck känns lite felaktig, vad jag kan se är det en jacka som även kan användas som bivy bag. Spontant känns en poncho vettigare.
 
ang JakPak

Man skall aldrig säga aldrig, men så intressant har nog inte Hillebergs Bivanorak någonsin verkat som när man ser japaken demonstreras...
Är inte detta ännu ett bra exempel på en pryl som inte vet vad den vill? Man missar ju den grupp av lättpackare som skulle tänkas vara intresserade genom att använda för billiga och tunga material samt tillskriva produkten funktioner den inte har (sovsäck osv)!
 
Helt otroligt :) När har de tänkt att man skall använda det? Det går inte för mig att föreställa mig när jag skulle kunna tänkas använda den, helt omöjligt. När man är ute med hunden och det plötsligt börjar regna, samtidigt som man känner sig helt overkligt trött och bara måste ta en tupplur - men ändå inte vill bli blöt?

Hemsidan var dock ganska fin måste jag säga, men där tog det stopp. Tvärstopp :)
 
Jag tror att de har missat sin målgrupp. Den där är ju perfekt för extrem-säckhoppare, som till exempel tävlar i att hoppa säck över Klippiga bergen.

Påminner mig om en produkt som visades på förra eller förrförra European Outdoor-mässan: en jacka som även var en ryggsäck. Problemet var att den inte var jacka och ryggsäck samtidigt, så om man behövde ha jackan på sig så fick man bära prylarna med nåt annat.
Undrar om det är samma firma... eller om allt var en dröm.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.