• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fjällvandring i sommar

Hej
Jag är lite sugen på att vandra i fjällen men får inte nån med mig!? jag bor själv i Göteborgsområdet och jag kan vandra när som till nån vecka in i augusti.
Vandrade från Narvik till Kvikkjokk förra sommaren varav Salto - Kvikkjokk ensam i september då alla stugor och stationer va stängda och snön började falla.
Är lite nyfiken på Sarek och Padjelanta men vandrar gärna på andra ställen Grövelsjön, Sylarna ...
 
Hej Per! Har haft samma problem, inte fått någon med mig! men jag kan tyvärr inte innan sista veckan i augusti.. men sedan går det jättebra! bör kanske tillägga att jag är nybörjare :) /Helena
 
Aha va synd Helena jag hade gärna dragit upp tidigare, men kan kanske lösa det o ta ledigt senare oxå!?
Du kan väl höra av dig igen så kanske vi kan byta mailadresser, jag är just nu på väg upp till bohuslän med bil!!, skulle seglat men denna sommaren ...!!
Gillar du att göra någon "kortare" vandring i Gbg -området? vildmarksleden , kinnekulle? så kanske vi kan göra det nån helg?
Hörs Pelle
 
Hej på er!

Jag har semester v.29-32 och planen är att genomföra någon form av fjällvandring, helst i Norge (Hardangervidda eller Jotunheimen). Även öppen för andra förslag som t.ex. Sarek. Dock inte Jämtlandsfjällen, där jag varit tidigare.
Skulle vara kul med sällskap, kille som tjej. Tveka inte att maila bpo.andersson@gmail.com.
Det vore även intressant med kortare turen. Dags eller helgturer. Kanske på närmare håll.