• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

fjällvandring i sommar/höst

Tja, jag är 19 år och tänkte se om det finns någon som vill fjällvandra i sommar eller i höst när det är mindre mygg. Är öppen för det mesta och har inte bestämt någon rutt än. Bor i Stockholm, och brukar ofta gå på dagsturer runt Stockholm.
Någon som är intresserade?
 
Tja, jag är 19 år och tänkte se om det finns någon som vill fjällvandra i sommar eller i höst när det är mindre mygg. Är öppen för det mesta och har inte bestämt någon rutt än. Bor i Stockholm, och brukar ofta gå på dagsturer runt Stockholm.
Någon som är intresserade?

Hallå!

Jag hänger gärna på! Både vår och höst! Dock ska jag erkänna att jag är relativt ny inom just vandring och längre turer. Däremot så har jag vistas en hel del i naturen under mina år.
Prylgalning som jag är så har jag ju förstås köpt på mig utrustning som jag måste få använding för!
Hakar gärna på i tidig vår för några dagars vandring i fjällen!

/Micke Eskilstuna
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.