Fjällmark Airbed Lite

Är det någon som har erfarenheter av Fjällmarks lätta och billiga uppblåsbara liggunderlag? Hur bra isolerar det mot marken en sommarvandring i fjällen och är det av god kvalité, känns som ett bra komplement mot Expeds dyra varianter.
 
Jag har inte provat den du söker men stadium har en liknande för 299:- som jag köpt till mina barn, blir inte stor när den är tom, kall som f..n men jag sydde ett enkelt överdrag med isolering i (2 lager cellplast som du lägger under parkett) funkar kanon, inga hål ännu.
 
Jag har inte provat den du söker men stadium har en liknande för 299:- som jag köpt till mina barn, blir inte stor när den är tom, kall som f..n men jag sydde ett enkelt överdrag med isolering i (2 lager cellplast som du lägger under parkett) funkar kanon, inga hål ännu.

Okej ska kolla in det! Så inga problem med kyla när cellplasten tillkommit?
Jag var ändå inne på att komplettera med det.
 
Är oxå inne på att köpa Fjällmarks uppblåsbara liggunderlag, verkar ju vara bra budgetalternstiv, skriv gärna vad du tycker om det ifall du köper.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Är det någon som har erfarenheter av Fjällmarks lätta och billiga uppblåsbara liggunderlag? Hur bra isolerar det mot marken en sommarvandring i fjällen och är det av god kvalité, känns som ett bra komplement mot Expeds dyra varianter.
Det är betydligt enklare för alla om du länkar så att man vet vilket det handlar om.
Det finns ju 3 billiga och ett lite dyrare vad jag lyckades hitta i varje fall.

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s270918657
 
Köpte 2st till mig och flickvännen idag, dom kändes bra i butik, återkommer när vi sovit på dom med mer info.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Har ett sådant som jag har använt ett par gånger. Lätt, bekvämt, ganska billigt...men, som tidigare sagts, men isolerar i princip inte alls.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.