Fiskebutik i Lund. Finns det verkligen ingen?

Jag vill inte behöva åka till Malmö för att komplettera mina fiskegrejer, men det verkar inte finns någon butik i Lundatrakten.

Någon som vet?

Annars får det bli ICA Maxi i Löddeköpinge som har en del prylar, inklusive Gulp. Eller nätet, någon som kan föreslå en butik?
 
Jag vill inte behöva åka till Malmö för att komplettera mina fiskegrejer, men det verkar inte finns någon butik i Lundatrakten.

Någon som vet?

Annars får det bli ICA Maxi i Löddeköpinge som har en del prylar, inklusive Gulp. Eller nätet, någon som kan föreslå en butik?

Det ligger en på södra esplanaden.
//Anders
 
Jag vill inte behöva åka till Malmö för att komplettera mina fiskegrejer, men det verkar inte finns någon butik i Lundatrakten.

Någon som vet?

Annars får det bli ICA Maxi i Löddeköpinge som har en del prylar, inklusive Gulp. Eller nätet, någon som kan föreslå en butik?

Asså du vill inte åka till Malmö men gärna till Löddeköpinge!? Nu vet jag iof inte var du bor. Malmö har flera bra fiskebutiker annars ju.

/mattias
 
Asså du vill inte åka till Malmö men gärna till Löddeköpinge!? Nu vet jag iof inte var du bor. Malmö har flera bra fiskebutiker annars ju.

/mattias
Jag bor i ...trumvirvel... Löddeköpinge och jobbar i Lund.

När jag jobbade (och för den delen bodde i Malmö) var jag ofta på Fiske och Fiskar samt butiken på Köpenhamnsvägen.

Typiskt, Fiskekompaniet/Lund finns inte på Eniro...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.