Exlporer 600 som hänger sig!

Har en Magellan explorer 600 som bara krånglar. Har haft den inne på uppgradering och då hittade den satelliterna lite fortare.När jag har topokartan och använder den så hänger sig gps och för det mesta måste jag ta ur batteriet för att kunna stänga av den. Om den inte hänger sig så blir den otroligt seg och svårt att byta mellan menysidorna. Någon annan som haft dessa problem och hur fick ni det åtgärdat? Är jättemissnöjd med denna dyra gps.Blir nog snart en Garmin.
 
Det var tråkigt att du är missnöjd med din mottagare. Om den hänger sig och du har alla inställningar rätt (för topo-kartan) så är det fel på mottagaren. Är den köpt hos en av våra återförsäljare så ser vi i så fall till att du får det ordnat.
Har man problem med våra mottagare är man välkomna att ringa till oss så att vi kan ordna problemet. Ring mig imorgon på kontorstid så skall vi se till att du har rätt inställningar i mottagaren. Det är en bra början.

MVH

Ola @ gps@work AB
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.