Erfarenhet av företaget trekkinn???

Hej!

Jag är på jakt efter en sovsäck TNF Blue Kazoo och såg att en av de nätföretag som är billigast på denna säck är www.trekkinn.com.

Såg när jag sökte lite info "Om oss" att det länkas till en butik i Spanien (norr om Barcelona).

Är det någon här som handlat via dem (på nätet) tidigare? Erfarenheter? Funkat elle rblivit lurad (betalning skall ju ske innan varorna kommer)?

Någon som kan tipsa om anna företag med konkurransmässiga priser?

Mvh!
// Niklas
 
Har handlat mycket därifrån, snabb leverans och utan strul. Har dock aldrig behövt använda deras support så den kan jag inte uttala mig om..
 
Har handlat flera prylar därifrån...tält, sovsäckar m,m...aldrig några problem, och väldigt bra priser.
Nästa 1500kr billigare vid köp av dunsovsäck än här i swedala.
 
Handlade en dunsovsäck där och den var då 1500 kr billigare än i handeln hemma.
Bara efter 3 dagar så var den hemma. riktigt bra var det
 
Hej!

Det funkade helt ok. Säcken kom igår (redan testad ;-)).

Skall jag ha några synpunkter annat än positiva får det bli att det tog lite lång tid för butiken att få iväg säcken trots att d ehade den på lager.Men det kan kanske bero på att jag hade högt uppskruvade förväntningar om att paketet skulle gåt tiväg samma dag som beställningen (under förutsättning att man beställer ex. innan kl. 13 eller liknande). Så var icke fallet.

Men den som väntar på något gott...typ. För säcken fller sin uppgift med bravur (efter en första natt på altan och -3 C i t-shirt, kallingar och strumpor).
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.