En reflektion...

Hej.

Har under aftonen planerat lite nytt kök med hustrun hemma, det blir massor av stålar som kommer att brännas på renoveringen. Lite lustigt när det kök jag gillar bäst är ett par säsonger gammalt Trianga, den färgen eller modellen på kök finns inte som slår omgivningarna spritköket har tjänat mig/oss i!

Solsken / Greger
 
Hej.

Har under aftonen planerat lite nytt kök med hustrun hemma, det blir massor av stålar som kommer att brännas på renoveringen. Lite lustigt när det kök jag gillar bäst är ett par säsonger gammalt Trianga, den färgen eller modellen på kök finns inte som slår omgivningarna spritköket har tjänat mig/oss i!

Solsken / Greger

Har tänkt i de banorna med, det finns bara ett o göra : umgås mer med campingköket !, det är en fin kompis, är ofta på en fin plats, säger aldrig att den aldrig vill umgås mera..., ger välbefinnande, tröst,värme, mättnad....De e bara o sätta igång det.....så mår det bra....
 
Om du installerar en gashäll också, förutom induktionshällen, så får du närapå Trangia-med-gas-känslan.
Öppen låga - Kokar blixtsnabbt - Luktar rätt - Lättreglerat osv osv
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.