Dykkompis sökes

Hejsan!

Det är dags för mig att damma av mina dykargrejer och ge mig ut i vattnet igen efter ett längre uppehåll. Jag är 35 år, har OW certifikat och komplett utrustning. Jag dyker med våtdräkt.

Jag har haft mitt certifikat sedan 1997 även om jag inte dykt så jättemycket. Jag tycker att det är enormt kul och skönt att dyka, men det har liksom inte blivit av på sistone.

Men, nu har jag äntligen servat min utrustning och är redo att ge mig ut igen... behöver bara en eller ett par kompisar som precis som jag vill komma ut och dyka på västkusten. Jag bor utanför Göteborg.

Hör av er om ni är intresserade!
 
Gör dig gärna sällskap...

men jag är i samma situation som du. Har komplett dykutrustning men har sista åren bara dykt på semestrar, senast på Similan Islands 2010. Skulle gärna bli mer aktiv här hemma så vi kanske kan hjälpa varandra om vi hittar någon bra klubb eller ställe att dyka på.

Jag har fridykt lite senaste åren här hemma men inte vanlig dykning. Hör gärna av dig om du kommer igång så skall jag kolla lite kontakter också.

Lycka till!

/Johan
 
Dykkompis

Har oxå utrustning och försöker hitta ng aktiv dykkompis. Vill komma ut lite oftare och gärna göra vrakdyk. Säg till bara om ng. vill hänga på. / Michael
 
Uppsala

Kapar tråden lite...

Befinner mig i precis samma läge som trådskaparen (förutom att jag nyttjar torrdräkt) men befinner mig i Uppsala...

Någon som vill dyka med mig? ;)
 
dykkompis

Jag bor i kungälvstrakten så om du planerar ng tripp "Baslägerliv " till bästkusten så hör av dig.
Dyker själv oxå med torrdräkt.
Kanske finns det bra ställen hos dig med. Öppen för förslag.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...