Dyka i Luleå

Va finns d för dykarklubbar i Luleå?
Jag tänkte ta mig mitt advance där uppe. Gör nämligen lumpen där uppe nu å jag har inte så mkt för mig på helgerna. Funderar på att dyka runt på de natursköna ställena där.

Så vet nån nån bra klubb så säg.

//Niklas
 
nestic; sa:
Va finns d för dykarklubbar i Luleå?
Jag tänkte ta mig mitt advance där uppe. Gör nämligen lumpen där uppe nu å jag har inte så mkt för mig på helgerna. Funderar på att dyka runt på de natursköna ställena där.

Så vet nån nån bra klubb så säg.

//Niklas

brasklapp: kan absolut inget om dykning! Men jag har för mig att de brukar hugga upp isen i älven i Gäddvik och dyka där på vintern. Sen tror jag de gör nån norgeresa oxå.
 
Tyvärr finns det inte så många alternativ

Dykklubben Polar(Cmas) är bra. Men är det Padi du vill ha finns det nog bara en att välja emellan.
 
dykning i luleå

Dykarklubben Polar är en ideell förening dit du kan vända dig om du vill gå med i en dykarklubb. Deras klubblokal och butik ligger på Varvsgatan 33.

STIL Dykning, Studentidrott Luleå (Luleå Tekniska Universitet) har en dyksektion för alla dykintresserade, och då inte bara studerande. Sektionsledare Jerry Lundh, tel 0920-987 85.

Luleå Dykarskola (Nöjesdykarna - Luleå Dyksällskap), Sandviksgatan 75, 972 34 Luleå, tel 0920-22 85 89.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.