Den stora älgvandringen börjar den 18/4

Nu gick en älg genom isen precis., men han fixade uppgången utan isdubbar
Om man spolar till 8:26:50 så kan man se hur han tar sig upp ur vaken. Han får kämpa ett par minuter innan han kommer upp. Ser ut att använda knäna och han går upp åt samma håll han ramlade i också. Helt korrekt enligt manualen.
 
Jag är lite osäker men tror att det programmet fick något pris.
Helt obegripligt enligt mej för att titta på det programmet är som att titta på när målarfärg torkar.

Det händer mer och är mer spännande att titta på när den röda strumpan snurrar runt i tvättmaskinen.
Eller är det bara jag som inte förstår det här programkonceptet?
 
Det är ett fönster mot naturen där uppe. Som att sitta och glo ut genom en ruta. Naturrutan!

Ingen man orkar fokusera på nån längre tid, men som bakgrunds-tv kan det funka ett par timmar.

Funderar på om man skulle sticka upp och paddla lite där i älven, fram och tillbaka och få va med i TV. Näck givetvis.
 
Det är ett fönster mot naturen där uppe. Som att sitta och glo ut genom en ruta. Naturrutan!

Ingen man orkar fokusera på nån längre tid, men som bakgrunds-tv kan det funka ett par timmar.

Funderar på om man skulle sticka upp och paddla lite där i älven, fram och tillbaka och få va med i TV. Näck givetvis.
Tar du med dig fiolen?
 
Jag är lite osäker men tror att det programmet fick något pris.
Helt obegripligt enligt mej för att titta på det programmet är som att titta på när målarfärg torkar.

Det händer mer och är mer spännande att titta på när den röda strumpan snurrar runt i tvättmaskinen.
Eller är det bara jag som inte förstår det här programkonceptet?
Populariteten tyder på det sistnämnda =)

Jag kan faktiskt tycka det är spännande att titta på. Tror det spelar an dels på att det är på riktigt, men också på att jag har noll kontroll. Ingen vet vad som kommer hända, och jag kan inte spola eller pausa.

Ungefär som en åtelkamera. Det är ju kul om än man inte sitter vid åteln =)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Stordrulen Stenmården på väg till Sverige, orsakar stora skador. Vilda djur 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.