crescent ltc 700 behöver mer data(info)

Hej.
Är intresserad av köpa crescent ltc 700,men hittar ingen riktig information eller data om cykeln,detaljerna typ däck lager om dämparen är låsbar etc.. om någon har samma modell, vore tacksam för lite feedback.
 
hehehhe....visste inte vilken sektion jag skulle lägga den på.Förväntade mig att någon skulle ha en i sin ägo och ge mig svar på mina frågor,om det är en cykel värd att satsa på.Det är ingen billig cykel..har ett prisförslag på 5200kr.
Tack i alla fall.
 
om Crensent Egde

Hej,
du måste kolla med cykelhandlaren hur cykeln är uppbyggd. Samma ram kan ha olika delar beroende på vart man köper den. Jag har själv en Egde från 2005 och är nöjd med den. Jag hade väl inte så jättemycket kunskap när jag köpte den men är ändå nöjd med köpet.
Den svaga länken på min är hjulen (Spectra) de blev skeva och måste justeras efter ett antal mil i skogen.
Jag har nu uppgraderat till bättre hjul.
Min nästa mtb blir nog en Kona, titta gärna på deras cyklar och jämför innan du bestämmer dig.
Lycka till!
Hälsningar
Hasse
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.