• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Crescent Abisko

För några år sedan fanns i Crescents cykelprogram en touringcykel med namnet Abisko. Finns det någon av Er som har någon erfarenhet av denna modell vad gäller kvalitet och prestanda.
 
Sök på Crescent Abisko

I vänsterspalten kan du söka på gamla foruminlägg och då hittar du ganska många omdömen om den modellen. Många tyckte Abiskomodellen var bra men dyr.

Passar cykeln dig så kan det nog vara ett bra köp.

Thure
 
Touringcykel:

kennetsan; sa:
För några år sedan fanns i Crescents cykelprogram en touringcykel med namnet Abisko. Finns det någon av Er som har någon erfarenhet av denna modell vad gäller kvalitet och prestanda.


Hej!

Jag har bara erfarenhet från Crescent Kebne. Det är också en touringcykel och ja, jag köpte den splitter för några år sedan. Den är ganska bra. Nackdelarna med den är att styret skulle kunna vara ännu mera böjt bakåt samt att ramen börjar att wobbla när jag tar upp den i höga hastigheter, runt 50 km/h, i nedförsbacke på landsväg, samtidigt som jag släpper styret med händerna.


Hälsningar Jonas
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
sabinita Julfirande i Abisko? Träffar 0
aik_putte Salto och Abisko i mitten på augusti Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.