Billigaste prylarna p nätet, var?

Jag handlade på addnature och är helt nöjd! De var billigast på de klätterskorna som jag ville ha och dessutom hyfsade på kritpåsar! Jag tjänade 300 kr på att handla på nätet! Jag beställde i onsdags kl 10.00 och paketet är redan framme (fredag 13.00 Då räknar jag in frakt från grosist till AN först) När du beställer be om Kolli ID så kan du spåra paketet via http://www.posten.se och hämta ut det innan avin och sånt kommit, alltså tjäna nån dag.
AddNature hade också sitt tel nr. på sidan så att jag kunde ring och fråga lita saker utan att behöva skicka massa mail.
De sajter jag jämförde med var:

AddNature
sportsnet
LGJ - klätter och högfjäll
highsport

Lycka till med ditt köp! Kom ihåg att vissa tar betalt för frakten under ett visst belopp och att highsport alltid tar 50:-...
 
det är barrabes som gäller!

Bra ställe: Barrabes som finns på företagssidorna här. snabbt, bra och billigt! frakten går med DHL så det kostar lite men är snabbt.
 
Barrabesbeställoning.

Jag såg att du beställt prylar av spanska Barrabes. Gick beställning, betalning och frakt smärtfritt? och vad tror du att frakten kan bli för ett par klätterskor?
Tack på förhand
// Johan
 
Barrabes var inget strul, grejerna dök upp som de skulle, DHL levererade till mig när jag var i skolan. Kort sagt, jag är mycket nöjd. Särskilt klätterskor är billigt på Barrabes och frakten kan ju inte bli så dyr men jag vågar mig inte på en gissning. Skicka ett mail till dem så får du svar (kortaste svarstiden jag haft var 1.5h på mail)
 
grabbarna i Malmberget

Jag har använt Northstar som har fungerat tipp topp, väldigt trevliga och hjälpsamma. Rekommenderas.

Mvh Philip
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.