Billig Nanavik Parka?

Tjena! Jag håller som bäst på att leta efter en ny varm vinterjacka då min gamla Timberland håller på att ge upp, så jag tänkte helt enkelt passa på nu på rean.

Jag har hittat en Parka som jag verkligen gillade, The North Face Nanavik Parka. Problemet är att ekonomin inte tillåtet vad som helst tyvärr...

Så jag tänkte höra om det finns någon här som har tips på en liknande fast i en lägre prisklass, upp till ca 1000 kr. Den ska vara lång i ryggen, minst 80 cm, gärna 85. Den ska kunna stå emot väta men behöver inte klara arktisk kyla (jag bor trots allt I Skåne).

Den kommer användas till och från jobbet, vid uteliv med familjen och allmänt till vardags.

Tacksam för tips.
__
Fredrik
 
Ja, precis, det är den jag menar. Och ja, det är inte det lättaste, det är lite därför jag kollar om någon har något bra tips. Ska kolla på den du tipsade om, tack!
__
Fredrik
 
Håll koll på begagnatmarknaden. Både här på utsidan men även blocket, tradera och ebay. Då kommer man ned mycket i pris och du borde kunna köpa din 3000kr jacka för 1000kr.

Mvh / Johannes
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.