• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Båstad i helgen

Befinner mig i Båstad tor-sön, och vill gärna klättra. Dock inte så långt bort som Kullen,
Men kan nog komma loss för en halvdag.
Någon i närheten som vill klättra och känner till nåt kul?
Kan tänka mig sport, trad, boulder...whatever.

Ang järnvägsstationen i Båstad, finns nån info om den väggen?
 
Suck!

Är i Båstad men utan klättergrejor. Dock skall det mest regna idag. Vid Hovs hallar så går det att klättra, det finns även en del borrbultade leder. Dock i ärlighetens namn så är det väl inget "höjdarområde". Men vackert och dramatiskt är det i synnerhet när det blåser så mycket som idag.
 
Rackarns. Never leave home without gear...
Kom nu, och stannar till söndag morgon. Det går nog att säkra utan sele, klättra utan skor är värre..
 
Försök med något som jag tittat lystet på flera gånger utan att våga ett seriöst försök, nämligen att traversera utmed vattenlinjen från Hovs hallar till Kattvik eller vice versa. Tala gärna om här ifall du gör ett försök och isåfall även hur det gick. Lycka till!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.