Bättre förr

Håller med!

Alla dessa olika scripts ger inte mig som användare någonting extra, annat än osedvanligt många problem med hängningar och annat trist.

Behåll gärna formen men försök att gå tillbaka till mer renodlad html-standard.

/J.
 
uppdatera era webbläsare.

jag har då minsann inte problem med denna sidan så det måste vara era datorer och program som buggar. Häng med i utveckilgen och njut av de finesser som internett erbjuder.
Dan.
 

clindh

Forumvärd
Dator/browser/version?

Det vore som vanligt intressant att veta mer om just vilka browsers och operativsystem som har problem med Utsidan.

Den teknik vi byggt på tillåter dock att man har alternativt utseende på sidan; vi kan tex göra ett ren version helt utan dropdown-menyer och aktiv vänstermeny. Vilket utseende man valt styrs av en cookie som sätts.

Det gör det lite svårare att navigera på Utsidan men kan å andra sidan vara "räddningen" för de som har lite äldre datorer eller webbläsare som trilskas. Skulle det vara av intresse?
 
Hänging

Hade en tokkrasch i NT4 med Explorer 5.50 när jag scrollade i ett forumsvar. Hela datorn kraschade och den blå skärmdumpen visades när jag försökte "ta ner" Explorer via programhanteraren.

Alltid svårt att veta vad som gick fel men det verkade som om det var Explorer som kraschade. Hade dock ca 8 andra program igång samtidigt.

David
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...