Det var en öppen fråga, och redan
att du besvarar den är ju ett svar i sig.
Men för att vara konkret - din text hade, slumpmässigt eller inte, några detaljer som gjorde att jag misstänkte automatgenerering.
Dels att du i andra stycket skriver ut hela produktbeteckningen på typ 50 tecken istället för att bara skriva "powerbanken". Dels formuleringen "...och kompakt för dess kapacitet..." vilket signalerar automatöversättning från engelska; det är inte grammatiskt helfel men de flesta svenskar skulle skriva "...och kompakt för
sin kapacitet...". Dels din formulering "Jag hittade ett äkta exemplar..." - ingen har mig veterligt någonsin använt termen "äkta" om en powerbank, i synnerhet inte en från Denver. Dels att texten generellt ger mig intrycket av marknadsförings-copy, framför allt andra stycket. Dels att du länkade raka vägen till en säljsite. Således några olika tecken som tillsammans gav mig intryck av ett automatgenererat (bot-) inlägg.
Och skulle det nu ändå vara så att du är, eller administrerar, en bot så har jag just hjälpt dig att optimera dina algoritmer litet till... 😖😉