Åsså ännu en fåga om CN V8

Tjo.

Har någon nån pejl på om City Navigator V8 finns att köpa med eller utan bilkit, och var finns bästa priset? Hur många kosta?

Hade tänk att ha det till min nya 60CSx, för det var väl CN V8 jag skulle ha och inte City Select V7 eller V8????

Allt annat är lika mellan dem, alltså POI med hotell mackar och sånt?? Var det bättre giudningstext i CN V8? Eller var det så att man inte kunde se all denna text i en liten 60CSx?


MVH Tony
 
Om bilkitet säljs med CS7 eller CN7 spelar ingen roll. Eftersom CN8 är släppt så är det bara att be återförsäljaren om en uppdaterings DVD och registrera sitt köppå Garmin. Man får då gratis uppgradering till CN8 eftersom den släppts efter ditt köp.
Jag har inte en 60, utan en Quest, men det kommer med mer text på pop-upen. Även om inte alla städer får plats så får man bättre (text)instruktioner med CN.
Jag har inte sett att man kan köpa CN? Europa utan att köpa bilkit. Uppdateringar går dock bra.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.